Monday, October 25, 2010

kenapa tak call???




satu hari sudah berlalu,
nampak gayanya aku tidak dapat mendengar khabar dari yang tersayang..
ermmmm....kesian dia mesti banyak kerja yang perlu dilakukan,
atau keadaan yang tidak mengizinkan aku mendengar khabarnya..
aku harapkan agar dia baik-baik saja..
tp apa yang aku risaukan keadaan dia yang kurang baik kesan daripada kemalangan yang menimpanya,
ya ALLAH kau berilah dia kesihatan yang baik agar dia boleh tersenyum sepanjang masa..

sebelum aku melelapkan mata,
ingin sekali aku mendengar alunan suaranya..
menangisku menangis bila tiada khabar darinya...
adakah dia juga merindui aku seperti aku merinduinya?..
tak kala aku melihat friends yang lain berbual mesra dengan yang tersayang aku teringat akan dirimu..
 mereka semua boleh tersenyum kerana sudah semestinya mengetahui orang yang disayanginya berada dalam keadaan baik..
tapi tidak kita sayang...
aku hanya menangis apabila teringatkan mu sayang..

harapan aku agar kamu berada dalam keadaan selamat..
"hanya satu pintaku,untukmu dan hidupmu,baik-baik sayang ada aku untukmu..
hanya satu pintaku,di siang dan malammu,baik-baik sayng kerana aku untukmu.."

No comments:

Post a Comment