Sunday, May 29, 2011

Desasiswa Harmoni DH2-00-05

Ini pulak kawan-kawan aku yang tingal sebelah rumah aku..
mereka semua nie adalah kawan baik aku semasa aku di UNITEN....
Budak-budak boleh dikira kepoh jugak la...
Sebab bila mereka ketawa boleh menyebabkan haiwan-haiwan dalam hutan lari berkeliaran..
Meh aku perkenalkan orang-orang yang dimaksudkan itu....


safiah shafie..
kawan aku yang suka membebel...
hahaha...but hatinya baik dong...

marni mamat..
budak brutal...
hahaha...marni senget..

adilah zainal abidin
budak paling manja dan paling senyap dalam geng-geng aku..

noraini abdullah...
juara gelak...
tengok je senyap...tapi bila gerak...hah ambik kau..                                                       



walau apa-apa pun,walau baagaimana pun,,,
engkau memang kawan terbaikku...sayang kamu semua..
muuuuaaaahhhhhhhhhhh...




No comments:

Post a Comment