Saturday, May 28, 2011

semoga bahagia

semua dah nak kawin.Bestfriend aku pun dah nak kawin gak..
TAHNIAH aku ucapkan pada kawan-kawanku yang bakal bergelar isteri...
moga kalian menjadi isteri mithali dan moga mahligai kalian dirahmati ALLAH selalu..
tapi aku sedih sebab aku je yang tak tau macam mana hubungan aku nie selepas ini..
Ok semua,jom kita tengok siapakah bestfriend aku yang akan menukarkan status ke alam alam  baru iaitu ISTERI.....

                   Jeng-jeng.............inilah calonnya...

wan ain suhaibah
aku sayang kamu lorhhh...
tahniah friend


noor wahidah aznam
sorry banyak2 sebab aku xtak dapat balik dihari bahagiamu..
walaupun aku yak balik,but aku sayang kamu friend

moga kalian bahagia dengan kehidupan kalian yang baru..jangan lupa aku tau...tapi aku berjanji aku akan ikut langkah korang bila tiba masanya...hahahahha...tolol aku nie,,,semua orang nak kawin..so tak payah nak berjanji nak kawinla..memang kau nak kawain kan????cuma calon tak tau sape???kan kan kan??





No comments:

Post a Comment